P-skiva

Okej okej.. Nu kommer gårdagen, i bilder och ord.

Det började med att jag och Anna gick till Maria för lite fix och förkrök. Det var mysigt, men lite stressigt för oss som hade en del att pyssla med. Så vi bestämde oss för att ta en senare buss (som råkade bli två senare).



Sen gick jag och Anna till bussen. Men vi missade den såklart precis, så vi fick vänta en halvtimme på nästa. Men vi kunde roa oss ändå, hoho.


Väl på plats sen hade vi kul. Vi dansade, röjde och träffade våra kära vänner! Det är nog bäst att låta bilderna tala för
sig själva här...


Vid två drog vi därifrån... Till donken. Anna sålde Martin för en tia och hängde med mig istället. Men vi orkade inte åka hem till Ekskogen, så vi hängde med Joel. Blev en visit på donken, en rätt låååång en. Därefter gick vi hem till Joel. Älskar hans lägenhet, vi sov som små prinsessor där.


Imorse när vi vaknade var vi rätt slitna. Men vi piggnade till fort så det var naajs. Sa hej då och åkte till skolan. Blev en god frukost på roslagsbanan, sen svenska b...
 

Kommentarer
Postat av: Zarah

haha charmig bild på mig där ;)Lite udda kväll igår men roligt :P

2009-03-30 @ 17:22:20
Postat av: Anna

Haha härligt! Speciellt det där "sålde martin för en tia.." haha!

2009-03-30 @ 19:44:34
URL: http://anniiea.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja den är söt Zarah! :) Vi måste festa mycket tillsammans nu i vååår!

2009-03-30 @ 21:58:54
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja jag hoppas att du spenderar pengarna väl nu Anna.. Tänk på att det är din kille du sålt.

2009-03-30 @ 22:00:08
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0