Soooooool!

Idag hade vi stralande sol igen! Sa härligt. Det var verkligen den mest perfekta skiddagen ever. Vi gled runt uppe pa glaciären pa 3000 meters höjd och hade det riktigt gött. Öronen höll bättre än förväntat. Sa jag är glad. Backarna var hur fina som helst.

Nu ikväll har vi bowlat igen, andra gangen denna veckan. Rikard och pappa ville ha revansch pa Peter som vann förra gangen. Men det blev inte riktigt som grabbarna hade tänkt sig. Jag ledde rakt igenom, tills sista rundan da pappa slog mig med tva poäng. Kul. Peter som sist.

De är nere i var "spelhala" nu, men jag kände för att checka läget här framför datorn i nagra minuter. Men nu far det lov att vara nog.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej Sofie! Hur har du det dar hemma? Saknar er alla! Puss och kram!

2009-03-02 @ 11:40:42
URL: http://emiliere.blogg.se/
Postat av: Sofie

Heej! :D

hemma och hemma.. är i österrike ju ;) men jag har det skitbra! Ska hem imorgon.

Hur har du det själv!? härligt kan jag tänka mig... :)

puss och kram

2009-03-02 @ 21:56:55
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0