Torsdags kväll

Nu sitter jag här framför burken igen! Jag har verkligen inget bättre för mig. Har en rätt vägledande och instruerande diskussion på msn med en god vän. Haha. Det var ett tag sen jag var inne på msn, men idag var det tydligen dags tyckte någon.

Vet ni förresten att de flesta som läser min blogg verkar vara killar. Det är lite kul tycker jag. Jag vet ju om en del tjejer såklart, men fler och fler killar blir det. Har en hel drös som jag vet kollar in lilla bloggen ibland. Hihi. Men ni är dåliga på att lämna kommentarer.

Imorgon ska jag till skolan för en lektion i filosofi, sen ska jag intervjuas och fotas med mitt företag av steget. Efter det blir det jobb. Sen får jag se vad som hinns med däremellan, alltid lika spännande med nya dagar.

Nej hörrni, vilket deppigt monster jag är. Haha. Det måste bero på allt onyttigt jag ätit och druckit i Österrike. 
 



Grimasen hälsar er god natt.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad sota bilder Sofie! Har du klippt lugg? :D

2009-03-05 @ 03:35:57
URL: http://emiliere.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, tack ;) Ja det har jag! :D puss

2009-03-05 @ 10:06:07
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0