Vilken dag

Idag i skolan höll jag mitt muntliga nationella prov i svenska b. Det gick bra. Sen åkte jag, Anna och Julia till Täby centrum för att handla lite prylar inför de kommande studentskivorna. Allt är fixat, nu återstår bara några timmars pyssel för mig och Anna.. Vi får se hur resultatet blir.

Efter shoppingturen åkte jag och Anna tillbaka till Vallentuna för att träna lite. Vi gick först på en timmes body pump och efter det fytriofem minuters spinning. Det var stört jobbigt, men härligt! Är riktigt mör nu. Sitter här i mina svettiga kläder, så det första jag hade tänkt att göra är att ta en dusch, innan jag bestämmer mig för vad jag ska hitta på ikväll.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, jag FATTAR inte hur vid kunde missa varandra! :P

2009-03-28 @ 13:04:55
Postat av: Sofie

Jag vet! Stört ju. vi får träna tillsammans i veckan typ.. :)

2009-03-28 @ 13:54:58
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0