8/5

Idag började dagen med ett besök hos tandläkaren. Det gick bra, var klar på tio minuter. Tandläkaren sa att jag säkert kan få tandställning om jag vill, att hon kan skicka en remiss till tandregleringen för att kolla. Men jag vet inte, stör mig inte så mycket på mitt överbett.

Efter skolan har jag stressat lite och arbetat hårt för att hinna klart med lite smycken. Har nämligen börjat sälja dem på montebello möbler nu. Det är verkligen superkul! Jag hoppas att det går bra och att jag kommer att sälja mycket.

Kvällen har varit rätt lugn, det behövdes efter allt smyckestillverkande. Familjen ätit middag tillsammans med familjen Rimbe. Och så har vi suttit hemma hos dem och snackat massa. Kom hem nyss.

Nu är jag trött och tänkte sova, men vi hörs imorgon igen, jag och bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0