Hej bloggen

Nu har jag varit tyst ett tag. Det är så mycket hela tiden, så jag har varken haft tid eller ork. Just nu sitter jag och filar på mitt cv... Men nu tänkte jag skriva ett inlägg igen.

Idag ska jag och farmor in till stan, jag har fått en shoppingrunda i present. Så det ska bli kul att åka in och shoppa lite granna. Är ruskigt sugen på shopping, vet redan en del saker jag vill ha, hehe.

Om ni undrar över det där shoppingförbudet jag gav mig själv flera gånger i april utan att det höll, så gav jag mig själv ett likadant i början av maj, som höll! Men jag bröt det i onsdags, tyckte det räkte med förbud då. För då hade jag inte shoppat på hela maj tills den 20:e. Det är ju nästan 3 veckor. Och nu har jag inte shoppat sen dess heller.

Vi hörs kanske ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0