In i det sista

Nu sitter lilla Sofie och pluggar och tycker synd om sig själv. Jag har blivit så fruktansvärt lat när det gäller skolan den senaste tiden, men det är dock inget lärarna märker av, skönt för mig. Eller jag har kanske alltid varit lite halv-lat förresten, har bara haft tur när det gäller brains. Bra minne och mycket lätt att lära, that´s the shit.

Nu sitter jag i alla fall och skriver gymnasietidens sista uppsats. Det känns riktigt skönt. Är inte helt klar ännu, har några rader kvar, men snart så gubbar och tanter. Snart så...

Imorgon blir det lite skola och lite Täby centrum för min del. Har hittat en fin bikini som jag ska köpa (måtte den finnas kvar nu bara!) och ett par skor till studenten vore inte helt fel heller. Jag brukar alltid ha oerhört lätt att hitta snygga skor jag gillar, men nu går det bara inte. Hittar inte en sko som intresserar mig. Hm.. Får kika imorgon och se om jag hittar något som passar.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Svar:

Ja det är lite fiffigt! :D haha tackar tackar, du e ju rätt pysslig själv =) För tillfället är maskinen utlånad så vi har inte hunnit sy ngn ännu, men vi har tyg och sånt, och igår skissade vi lite på några modeller =D Men vi postar den första väskan sen när den e klar! :D

2009-05-28 @ 10:32:59
URL: http://enrolig.blogg.se/
Postat av: mia

Skönt att du är klar med sista uppsatsen nu ju! ;D

2009-05-29 @ 12:51:36
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Bertil

LOOOOOL sämst jag läst!!!

2009-05-29 @ 18:21:38
Postat av: Bertil

Oj. Märkte att jag stavade fel i min vrede över hur jävla värdelös bloggen var. Det ska självklart stå sämsta jag har läst!

2009-05-29 @ 18:24:04
Postat av: Sofie

Ja, vad ska jag svara på det Bertil? Hahaha! Vad vill du höra? "Ja, min blogg är värdelös, men jag gillar det" Det är ju så man börjar undra.. Konstigt att man kan känna vrede för en blogg, dig måste det ju vara något allvarligt fel på din stackare. Oj oj...

2009-05-29 @ 23:30:07
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/
Postat av: Karl

Varför skriver du skräp om du vet att det är skräp :(



Varför skulle nån vilja veta vad du gör?

2009-06-01 @ 12:32:58
Postat av: Sofie

Därför att jag vill. Jag skriver inte för din skull Karl, bara så du vet. Jag har inte bett om din åsikt heller, utan jag trivs med att skriva om random grejer. That's it.



Jag har inte bett om Philip Modigs åsikter heller, så du kan lägga ner nu...

2009-06-03 @ 21:36:01
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0