Lyckliga dagar

Igår tog Therse studenten! Då blev det flak och mottagning. Tänkte bara lägga upp den här bilden som jag hittade på facebook nyss, inte världens bästa kanske. Men det är stämning. Jag gillar att åka flak, det är alltid lika ösigt och kul. Men idag är jag tyvärr rätt förkyld. Det var ju så kallt att stå där helt dränkt i öl. Mumma.



Nu ska jag på konfirmation. Den börjar redan klockan 10 (!), är det någon slags frukostkonfirmation... Man börjar ju undra. Haha. Nej men det kommer att bli riktigt trevligt.

Ha en bra dag och njut av soooolen!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag hängde också på ett vrg flak :D men jarlaplan! så jävla roligt!

2009-05-30 @ 20:47:03
URL: http://modette.se/shemovesinherownway/blogg
Postat av: Mnh

Helo! Du har börjat sega lite med bloggen, är det ett sommar syndrom eller?



pusss

2009-06-02 @ 01:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0